• Pl
    • En
    • Ru
Strona główna
Fundusze Europejskie - Program Regionalny

Formularz wyszukiwania

Zamknij✕
  Koszyk 0

menu

  • O firmie
  • Aktualności
  • Produkty
  • Certyfikaty
  • Gwarancje i reklamacje
  • Współpraca
  • Projekty
    • Zapytania ofertowe
  • Zapytanie
  • Kontakt

Nazwa użytkownika

  • Utwórz nowe konto
  • Prześlij nowe hasło
Strona główna / Gwarancje i reklamacje

Gwarancje i reklamacje

1. Sposób zgłaszania reklamacji przez klienta.

Postępowanie w przypadku stwierdzenia wad wyrobów przed, w trakcie montażu lub w czasie użytkowania.

♦   Wyroby marki TRANS-QUADRO są objęte 5- letnią gwarancją producenta począwszy od daty produkcji wyrobów. Warunki gwarancji opisane są w dokumencie GWARANCJA.

♦   W przypadku wykrycia potencjalnej wady wyrobu reklamacje należy zgłosić poprzez wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.

♦   Reklamacje należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej biuro@trans-quadro.com.pl lub listownie niezwłocznie po stwierdzeniu wady.

♦   Na adres P.W. „Trans-Quadro” Sp. z o.o. należy wysłać kwestionowaną kształtkę lub wycięty fragment zgrzanego elementu (kształtka + rura), przy czym ucięta rura powinna wystawać minimum 50 mm poza kształtkę.

♦   Przesłana kształtka lub fragment zgrzanego elementu powinien zostać dostarczony, w stanie niewskazującym na dodatkową ingerencję z zewnątrz (np. rozcinanie, odrywanie), niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji (na w/w formularzu).

 

2. Sposób rozpatrywania zgłoszonej reklamacji przez P.W. „Trans-Quadro” Sp. z o.o.

Analiza i ocena zgłoszonej reklamacji dokonywana jest na podstawie szczegółowych oględzin i pomiarów dostarczanych kształtek lub elementów.

♦   Oceny reklamowanych kształtek i elementów dokonuje się w stanie dostarczonym przez klienta, a w przypadku konieczności po ich przecięciu.

♦   W przypadkach wątpliwych zleca się wyjazd do klienta kompetentnym osobom, w tym również przedstawicielom spółek produkcyjnych, celem zbadania sprawy na miejscu.

♦   Reklamacje rozpatruje się w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania kwestionowanych kształtek lub elementów.

♦   W w/w terminie klient zostanie poinformowany pisemnie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

♦   W przypadku nieuznania reklamacji klient otrzymuje pismo, w którym zostanie poinformowany o powodach nieuznania. Reklamowany wyrób (dostarczone próbki) zostaje przekazany do archiwum spółki.

♦  W przypadku uznania reklamacji, w przesłanym do klienta piśmie, podaje się sposób rozpatrzenia reklamacji tj. wymianę wyrobu lub zwrot należności. Reklamowy wyrób (dostarczone próbki) zostaje przekazany do archiwum spółki.

Do pobrania

PDF icon Gwarancja
PDF icon Formularz reklamacyjny

+48 32 260 52 65

+48 32 268 56 25

biuro@trans-quadro.com.pl

trans-quadro@trans-quadro.com.pl

ul. Chemiczna 6
42-520 Dąbrowa Górnicza

Trans-Quadro 2019

Regulamin | Polityka prywatności | Mapa strony

Agencja Interaktywna Investmag - projektowanie i kreacja stron internetowych

Ta strona korzysta z plików cookie.

Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Dowiedz się więcej