Gwarancje i reklamacje
1. Sposób zgłaszania reklamacji przez klienta.
Postępowanie w przypadku stwierdzenia wad wyrobów przed, w trakcie montażu lub w czasie użytkowania.
♦ Wyroby marki TRANS-QUADRO są objęte 5- letnią gwarancją producenta począwszy od daty produkcji wyrobów. Warunki gwarancji opisane są w dokumencie GWARANCJA.
♦ W przypadku wykrycia potencjalnej wady wyrobu reklamacje należy zgłosić poprzez wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.
♦ Reklamacje należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej biuro@trans-quadro.com.pl lub listownie niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
♦ Na adres P.W. „Trans-Quadro” Sp. z o.o. należy wysłać kwestionowaną kształtkę lub wycięty fragment zgrzanego elementu (kształtka + rura), przy czym ucięta rura powinna wystawać minimum 50 mm poza kształtkę.
♦ Przesłana kształtka lub fragment zgrzanego elementu powinien zostać dostarczony, w stanie niewskazującym na dodatkową ingerencję z zewnątrz (np. rozcinanie, odrywanie), niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji (na w/w formularzu).
2. Sposób rozpatrywania zgłoszonej reklamacji przez P.W. „Trans-Quadro” Sp. z o.o.
Analiza i ocena zgłoszonej reklamacji dokonywana jest na podstawie szczegółowych oględzin i pomiarów dostarczanych kształtek lub elementów.
♦ Oceny reklamowanych kształtek i elementów dokonuje się w stanie dostarczonym przez klienta, a w przypadku konieczności po ich przecięciu.
♦ W przypadkach wątpliwych zleca się wyjazd do klienta kompetentnym osobom, w tym również przedstawicielom spółek produkcyjnych, celem zbadania sprawy na miejscu.
♦ Reklamacje rozpatruje się w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania kwestionowanych kształtek lub elementów.
♦ W w/w terminie klient zostanie poinformowany pisemnie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
♦ W przypadku nieuznania reklamacji klient otrzymuje pismo, w którym zostanie poinformowany o powodach nieuznania. Reklamowany wyrób (dostarczone próbki) zostaje przekazany do archiwum spółki.
♦ W przypadku uznania reklamacji, w przesłanym do klienta piśmie, podaje się sposób rozpatrzenia reklamacji tj. wymianę wyrobu lub zwrot należności. Reklamowy wyrób (dostarczone próbki) zostaje przekazany do archiwum spółki.